Kontaktirajte nas
Pošaljite nam poruku i zatražite ponudu. Kontaktirati ćemo Vas u najkraćem mogućem roku.
Korisne informacije
Sve što ste htjeli znati a niste imali koga pitati.
Prednosti kratkoročnog najma
Veći mogući prihod: Najveća prednost kratkoročnog najma jest što možete zaraditi više novca, posebno ako se vaša nekretnina nalazi na popularnom odredištu. Cijene vaše nekretnine mogu se razlikovati ovisno o potražnji, stoga možete maksimalno povećati svoj ukupni prihod. Nema doticaja s lošim stanarima: Ponekad, bez obzira na to što ste temeljito provjerili svoje stanare, može se dogoditi da ispadnu pogrešan odabir za vas i vašu nekretninu. Kada se bavite kratkoročnim najmom, taj scenarij možete potpuno izbjeći. Bolje održavanje: Pri kratkoročnom najmu potrebno je čistiti nekretninu u svakoj smjeni gostiju, a to može pomoći da pronađete moguća oštećenja u ranoj fazi. Na kraju nećete samo uštedjeti novac jer ćete popraviti problem u početnoj fazi, nego ćete i dobro održavati svoju nekretninu. Drugi dom: Osim što zarađujete od svoje nekretnine za najam, imate mjesto na koje možete otići kada vam treba opuštanje i odmor. Povremeno možete ugostiti prijatelje i obitelj, provesti kvalitetno vrijeme s njima i zabaviti se.
Bez dobre profesionalne fotografije kao i svaki proizvod na tržištu tako i nekretnina teško će pronaći svog kupca ili gosta u što kraćem vremenu. Dobra fotografija prodaje proizvod, ona predstavlja prvi kontakt s kupcem, a prvi dojam je uvijek najvažniji.
Ima predivnih apartmana i vila na tržištu, ali isto tako još uvijek mnogo njih ima loše fotografije snimljene mobilnim telefonom ili nekim jeftinim fotoaparatom amatera koji ne poznaje zakone fotografije i svjetlosti. Takva loša prezentacija može samo pokvariti ili barem usporiti prodaju ili iznajmljivanje objekta u koji je uloženo puno novaca i truda. Vaš objekt, apartman, vila ili kuća za odmor jednostavno mora biti predstavljen profesionalno, snimljen profesionalnom kamerom, rukom, okom i znanjem profesionalca i fotografije moraju biti profesionalno obrađene u namjenskom profesionalnom softveru prije prikaza na webu. Vaš apartman ili vila su proizvod koji se prodaje na vrlo konkurentnom i zahtjevnom tržištu. U njega ste uložili mnogo truda i novaca i želite ga prodati ili iznajmiti što brže i pod što boljim cjenovnim uvjetima. Kao svaki drugi proizvod potrebna mu je reklama, tj. prikaz u najboljem mogućem svijetlu. Tu stupa na scenu profesionalni arhitekturalni fotograf koji zna igru svjetla i sjene, koji zna istaknuti boje i zna fotografirati iz pravih kutova i koji će od vaše nekretnine napraviti takvu vizualizaciju da slobodno poželite podignuti cijenu svoje nekretnine jer je to zaslužila.
- OČISTITE NEKRETNINU
Iako se često čini da malo prašine neće smetati na fotografijama, često se prevarimo i baš to bude problem. Potrudite se da Vaš turistički smještaj izgleda čisto i sjajno i ne zaboravite da svi volimo kada vidimo čist smještaj.
- UKLONITE OSOBNE STVARI
Možda ste boravili u smještaju te ne zaboravite kako je potrebno ukloniti sve što bi gosta moglo podsjetiti da je netko tu boravio prije njega. To se odnosi na sve sitnice od zajedničkih fotografija, četkica za zube, šampona koji vi koristite pa do sitnica koje ste koristili boraveći u prostoru.
- NAPRAVITE SVOJU CHECK LISTU
Zamijenite žarulje koje ne rade, uklonite spužvice, detergente za održavanje, metle i kante na spremite na neko skrovito mjesto. Uklonite sve stare reklame, brošure i sakrijte kablove od televizije, kuhinjskih uređaja i produžne kablove kako bi prostor izgledao urednije.
- DEKORIRAJTE PROSTOR
Očistili ste prostor, uklonili sve što Vam smeta, e sad je vrijeme za dekoriranje prostora. Napravite krevete sa kompletnom posteljinom, prebacite prekrivač preko kreveta koji će izgledati puno elegantnije, na noćni ormarić stavite šalicu kave ili cvijet. Možete staviti doručak u krevet na poslužavniku. Ručnici neka budu uredno složeni u kupaoni, u blagovaoni postavite stol za ručak ili doručak, u kuhinji je uvijek dobrodošla zdjela s povrćem koja će unijeti malo boje i živosti u prostor. U dnevnoj sobi pripremite bocu vina s čašama i jagodama ili grožđem, ovisno o dobu godine.Neka eksterijer apartmana ili kuće bude uredan, pokošena trava, lijepo složen stol i stolice sa zdjelom voća te posložite ležaljke oko bazena. Uz otvorene suncobrane doživljaj će biti potpun.
- DOLAZAK FOTOGRAFA
Upalite sva svjetla u prostoru, otvorite sve grilje/škure te upoznajte fotografa s prostorom koji se fotografira. Recite nam svoje želje i sve što je vama bitno te poslušajte i njegove savjete. Za malo više ideja kako pripremiti objekt svakako posjetite našu galeriju fotografija. Fotografiranje može započeti!
Virtualna šetnja je prezentacija nekog prostora pomoću moderne računalne tehnologije koja omogućuje gledatelju realan prikaz svakog dijela tog prostora u svom internet pregledniku ili pokretanjem programa na računalu, s mogućnošću okretanja u svim smjerovima kao da se zaista tamo nalazi. Izrađuju se 360° sfernim panorama. To su niz fotografija koje su snimljene pomoću specijalnog uređaja s više fotoaparata koji slikaju u isto vrijeme u svim smjerovima ili pomoću jednog fotoaparata na stativu s panoramskom glavom koja ga rotira oko optičkog centra tj. nodalne točke objektiva. Fotografije se zatim spajaju, a gotova panorama prikazuje se na web stranici pomoću aplikacije koja omogućuje prikazivanje prostora u punih 360° horizontalno i 180° vertikalno. Niz takvih panorama postavljenih po zadanom prostoru s navigacijom pomoću koje se možete kretati iz jedne panorame u drugu tvori virtualnu šetnju koja može sadržavati i galerije, mape, tlocrte, zvuk, video elemente itd.
Broj poruka koje će gostima biti poslane tijekom boravka ovisit će o više čimbenika, uključujući vrstu nekretnine, duljinu boravka i želje gostiju. Evo nekoliko smjernica koje će vam pomoći odrediti odgovarajući broj poruka:
Poruka prije dolaska: Dobro je da gostima pošaljete poruku prije dolaska nekoliko dana prije boravka kako bi im pružili informacije o postupcima prijave, parkiranju i svim drugim važnim detaljima.
Poruka o sredini boravka: Ako gosti ostaju duže vrijeme, dobro je poslati poruku o sredini boravka kako bi se prijavili i vidjeli trebaju li pomoć ili imaju pitanja. To može biti i dobra prilika da se zatraži preispitivanje ili povratne informacije o njihovu dosadašnjem boravku.
Poruka odjave: Gostima se na dan odlaska može poslati poruka odjave kako bi im se zahvalio na boravku te kako bi im se pružile informacije o postupcima odjave i svim drugim važnim detaljima.
Važno je balansirati pružanje korisnih informacija i podrške s poštovanjem privatnosti gostiju i omogućavanjem im da uživaju u boravku. Dobro je pitati goste o željenoj razini komunikacije prije dolaska i slijediti njihove preferencije.
Općenito, trebale bi biti dovoljne dvije do tri poruke tijekom boravka gosta, ali specifičan broj ovisit će o individualnim okolnostima i preferencijama gostiju.
Recenzije gostiju važne su iz nekoliko razloga:
Upravljanje reputacijom: recenzije gostiju mogu vam pomoći u upravljanju reputacijom vaše nekretnine jer pružaju vrijedne povratne informacije o vašoj nekretnini, uslugama i osoblju. Pozitivne recenzije mogu pomoći u izgradnji povjerenja i vjerodostojnosti s potencijalnim gostima, dok vas negativne recenzije mogu upozoriti na područja za poboljšanje.
Marketing: dobre recenzije mogu poslužiti kao marketinški materijal za promociju vaše nekretnine i privlačenje više rezervacija. Također vam mogu pomoći da rangirate više na popularnim web stranicama za iznajmljivanje odmora, što može dovesti do povećane vidljivosti i rezervacija.
Iskustvo gostiju: recenzije vam mogu pružiti uvid u ono što gosti vole i ne vole o vašoj nekretnini i uslugama, omogućujući vam da poboljšate i poboljšate iskustvo gostiju.
Cijene: recenzije vam također mogu pomoći u određivanju odgovarajućih cijena za vašu nekretninu jer pružaju uvid u vrijednost koju gosti stavljaju na vašu nekretninu i njezine pogodnosti.
Kontinuirano poboljšanje: Recenzije pružaju dragocjenu priliku za kontinuiranu procjenu i poboljšanje iskustva gostiju, što može dovesti do povećanog zadovoljstva gostiju, odanosti i ponovnog poslovanja.
Ukratko, recenzije gostiju važan su aspekt upravljanja nekretninama i mogu imati značajan utjecaj na reputaciju, marketing, iskustvo gostiju, cijene i ukupni uspjeh vaše nekretnine.
Ako dobijete negativnu povratnu informaciju, važno je profesionalno i brzo reagirati. Evo nekoliko koraka koje možete poduzeti:
Potvrdite povratne informacije: Zahvaljujemo gostu što je odvojio vrijeme da pruži povratne informacije i prizna svoje iskustvo.
Ispričajte se: Ako je iskustvo gosta bilo manje od zadovoljavajućeg, ispričajte se zbog neugodnosti ili problema s kojima se susreću.
Istražite: Ako povratne informacije o gostu izazivaju određene probleme, istražite problem i odredite koje korake možete poduzeti da biste ga riješili.
Ponudite rješenje: Ako je problem nešto što se može riješiti, ponudite rješenje i poduzmite potrebne korake kako biste ga učinili ispravnim za gosta.
Daljnje praćenje: Nakon rješavanja problema, pratite gosta kako biste osigurali da se njihovo iskustvo poboljšalo i zahvalite mu na povratnim informacijama.
Koristite je kao priliku za učenje: na kraju, koristite negativne povratne informacije kao priliku za učenje i poboljšanje svojih nekretnina i usluga.
Važno je zapamtiti da negativne povratne informacije mogu pružiti vrijedan uvid u područja za poboljšanje i pomoći vam pružiti bolje iskustvo za buduće goste. Profesionalno i brzo reagiranje na negativne povratne informacije pokazuje da cijenite povratne informacije gostiju i predani ste pružanju najboljeg mogućeg iskustva.
Samostalna prijava odnosi se na proces prijave gostiju u nekretninu bez potrebe za osobnom interakcijom s domaćinom ili upraviteljem nekretnine. Samostalna prijava može se provesti različitim metodama, kao što su sustavi ulaska bez ključa, sefovi ili digitalni kodovi.
Evo nekih od prednosti samostalne prijave za vlasnike nekretnina i goste:
Praktičnost: samostalna prijava uklanja potrebu da gosti koordiniraju vrijeme dolaska s domaćinom ili upraviteljem posjeda, omogućujući im da se prijave vlastitim tempom i praktičnošću.
Fleksibilnost: samostalna prijava omogućuje gostima dolazak izvan uobičajenih sati prijave, što omogućuje veću fleksibilnost i putnicima olakšava zakašnjele ili rane letove.
Povećana učinkovitost: automatska prijava može pojednostavniti postupak prijave i skratiti vrijeme čekanja, što povećava učinkovitost i uštedu vremena za goste i domaćine.
Smanjeni troškovi: uklanjanjem potrebe da osoblje bude na licu mjesta tijekom prijave, samostalna prijava može pomoći u smanjenju troškova rada za vlasnike nekretnina i tvrtke za upravljanje.
Poboljšana sigurnost: Sustavi za samostalnu prijavu često koriste digitalne kodove ili sigurne brave, što može pružiti povećanu sigurnost i miran um i gostima i vlasnicima nekretnina.
Ukupno gledano, samostalna prijava može pružiti brojne pogodnosti vlasnicima nekretnina i gostima, što ju čini popularnom opcijom za kratkoročne nekretnine za najam.
Samostalna prijava može biti sigurna ako su uspostavljene odgovarajuće sigurnosne mjere. Evo nekoliko načina na koje sustavi za samostalnu prijavu mogu pomoći osigurati sigurnost i za goste i za vlasnike nekretnina:
Ulazni sustavi bez ključa: Mnogi sustavi za samostalnu prijavu koriste ulazne sustave bez ključa koji zahtijevaju da gosti unesu jedinstveni kod za pristup objektu. Ovi se kodovi mogu mijenjati nakon svakog boravka, pružajući dodatni sloj sigurnosti.
Sigurni sefovi: Neki sustavi za samostalnu prijavu koriste sigurne sefove za pohranu ključnih kartica ili ključeva. Ti sefovi mogu biti opremljeni sigurnosnim obilježjima kao što su kombinirani kod ili biometrijska provjera autentičnosti. Digitalni zapisi: korištenjem digitalnih sustava za samostalnu prijavu vlasnici nekretnina mogu voditi evidenciju o tome tko je ušao u objekt i kada. Te se informacije mogu koristiti u sigurnosne svrhe ili za praćenje stope popunjenosti.
Redovito održavanje: Sustavi samoprijavljivanja trebali bi se redovito održavati i ažurirati kako bi se osiguralo da nastave pravilno funkcionirati i da pružaju maksimalnu sigurnost. Važno je napomenuti da bi se sustavi za samostalnu prijavu trebali koristiti zajedno s drugim sigurnosnim mjerama, kao što su detektori dima, protupožarni alarmi i odgovarajuća rasvjeta. Vlasnici nekretnina također bi trebali biti oprezni pri osiguravanju redovitog održavanja svojih sustava za samostalnu prijavu i ispravnog radnog stanja. Općenito, samostalna prijava može biti sigurna opcija kada su uspostavljene odgovarajuće sigurnosne mjere, pružajući dodatni sloj pogodnosti i fleksibilnosti za goste, istodobno osiguravajući sigurnost i zaštitu imovine.
Evo nekoliko načina na koje možete poboljšati svoje kratkoročne usluge upravljanja nekretninama za najam:
Nudite dodatne sadržaje: razmislite o ponudi dodatnih sadržaja kao što su Wi-Fi, kabelska TV ili potpuno opremljena kuhinja. To može pomoći da se gosti osjećaju ugodnije i povećati vrijednost vaše ponude.
Pružanje izvrsne službe za korisnike: brz odgovor na upite gostiju i rješavanje svih problema koji se mogu pojaviti tijekom boravka. Pružanje izvrsne korisničke usluge može pomoći u izgradnji pozitivne reputacije i povećanju ponavljanja poslovanja.
Učinite svoju nekretninu pristupačnijom: razmislite o ponudi mogućnosti samoprijave, sustava ulaska bez ključa ili 24/7 podrške kako biste gostima olakšali pristup objektu. To može pomoći da gosti imaju nesmetan i nesmetan doživljaj.
Nudite personaliziranu uslugu: razmislite o dodavanju personaliziranih poklona poput košara dobrodošlice, lokalnih vodiča ili preporuka za lokalne restorane i atrakcije. To može pomoći gostima da se više osjećaju kod kuće i povećaju užitak u boravku.
Nudite dodatne usluge: razmislite o pružanju dodatnih usluga kao što su pranje rublja ili usluge čišćenja, ili o organiziranju prijevoza za goste. To može pomoći u pružanju sveobuhvatnijeg i praktičnijeg iskustva gostima.
Budite responzivni i proaktivni: redovito se prijavljujte s gostima tijekom boravka kako biste osigurali da sve dobro ide i rješavali sva pitanja koja se mogu pojaviti. Reagiranje i proaktivnost može pomoći u izgradnji povjerenja s gostima i povećati njihovo zadovoljstvo uslugama upravljanja vašom imovinom.
Nudeći dodatne pogodnosti, pružajući izvrsnu korisničku uslugu, čineći vašu nekretninu pristupačnijom, dodavanjem personaliziranih dodira i nudeći dodatne usluge, možete pomoći poboljšati svoje kratkoročne usluge upravljanja nekretninama za najam i povećati vrijednost svoje ponude.
Brzi i pravovremeni odgovori važni su u kratkoročnom upravljanju nekretninama za najam iz nekoliko razloga:
Veće zadovoljstvo gosta: Brzo i učinkovito odgovaranje na upite i brige gostiju može pomoći u povećanju njihova zadovoljstva vašom imovinom i njihovim cjelokupnim iskustvom. To može dovesti do pozitivnih recenzija i ponavljanja poslovanja.
Izgradnja povjerenja: Odgovaranje gostiju pokazuje da ste posvećeni pružanju izvrsne korisničke usluge i da cijenite njihovo poslovanje. To može pomoći u izgradnji povjerenja s gostima i povećati njihovo povjerenje u vaše usluge upravljanja nekretninama.
Rješavanje problema: Brzim odgovaranjem na sve probleme koji se mogu pojaviti tijekom boravka gosta, možete pravovremeno riješiti probleme i spriječiti ih da postanu veći i problematičniji.
Poboljšana reputacija: intervencije i profesionalni odgovori mogu pomoći u izgradnji pozitivnog ugleda usluga upravljanja nekretninama, što može dovesti do povećane potražnje i većih stopa popunjenosti.
Bolje iskustvo gostiju: pravodoban odgovor na upite i zabrinutosti gostiju može im pomoći osigurati nesmetano i neometano iskustvo. To im može pomoći da povećaju uživanje u boravku i povećati vjerojatnost da odaberu vašu nekretninu u budućnosti. Općenito, hitan i profesionalan odgovor na upite i brige gostiju važan je dio pružanja izvrsne korisničke podrške i izgradnje pozitivnog ugleda u kratkoročnom upravljanju nekretninama za najam.
Noćne cijene najma tijekom vrhunca i izvan vrhunca mogu se ostvariti na više načina:
Analiza tržišta: Jedan od najboljih načina određivanja cijena najma je analizirati usporedive nekretnine u tom području i njihove cijene najma. To vam može dati dobru predodžbu što naplaćivati na temelju potražnje na lokalnom tržištu.
Sezonske cijene: Tijekom vrhunca sezone, kada je potražnja visoka, možete povećati cijene najma kako biste iskoristili povećanu potražnju. Tijekom vrhunskih godišnjih doba možete sniziti cijene najma kako biste potaknuli rezervacije i popunili neodređene datume.
Dinamično određivanje cijena: dinamično određivanje cijena metoda je prilagodbe cijena najma na temelju ponude i potražnje u stvarnom vremenu. Pomoću algoritma cijena možete prilagoditi cijene kao odgovor na promjene u potražnji kako biste maksimizirali svoje prihode.
Uvjeti minimalnog boravka: Tijekom vrhunca sezone možda ćete htjeti ispuniti uvjete minimalnog boravka kako biste osigurali veći prihod po rezervaciji. To može pomoći i u smanjenju broja rezervacija tijekom vrhunca sezone, što može pomoći u upravljanju potražnjom i sprečavanju prekomjernih rezervacija.
Posebne ponude i popusti: Isto tako možete stvarati cijene najma nudeći posebne ponude i popuste gostima tijekom vrhunskih godišnjih doba. Na primjer, možete ponuditi popust za rane rezervacije ili za goste koji rezerviraju boravak tijekom off-peak sezone.
U konačnici, najbolji način generiranja noćnih cijena najma ovisit će o vašoj nekretnini, vašem tržištu i vašim ukupnim poslovnim ciljevima. Analizom potražnje na lokalnom tržištu i eksperimentiranjem s različitim strategijama određivanja cijena možete odrediti najbolji način generiranja cijena najma koje maksimalno povećavaju prihode i zadovoljavaju poslovne ciljeve.
Ispravna gramatika važna je u komunikaciji s gostima iz više razloga:
Profesionalizam: ispravna gramatika prenosi razinu profesionalizma i pažnju na detalje. To pokazuje da se ponosite svojim poslom i predani ste pružanju visokokvalitetne usluge.
Jasnoća: ispravna gramatika pomaže osigurati da su vaše poruke jasne i razumljive. Prilikom komunikacije s gostima važno je da točno razumiju vaše poruke kako bi mogli donositi informirane odluke.
Povjerenje: Nedostatak pažnje na detalje, uključujući gramatičke pogreške, može stvoriti negativan dojam i smanjiti povjerenje gostiju u vaše poslovanje. S druge strane, korištenje pravilne gramatike može pomoći u izgradnji povjerenja i uspostavi pozitivnog odnosa s Vašim gostima.
Globalna publika: sa sve većom popularnošću kratkoročnog najma, vjerojatno ćete imati goste iz različitih zemalja i kultura. Korištenje odgovarajuće gramatike može pomoći da raznolika publika jednostavno razumije vaše poruke.
Općenito, ispravna gramatika važna je u komunikaciji s gostima jer pomaže u prenošenju profesionalnog i pouzdanog imidža, osigurava jasnu i točnu komunikaciju te apelira na raznoliku svjetsku publiku.
Korištenje tečnog engleskog jezika je važno prilikom komunikacije s potencijalnim gostima iz nekoliko razloga:
Globalna dostupnost: Uz rast online platformi za rezervaciju putovanja, moguće je privući goste iz cijelog svijeta. Engleski se široko prepoznaje kao univerzalni jezik, pa korištenje istog u komunikaciji pomaže da vaša poruka bude razumljiva za globalnu publiku.
Profesionalnost: Tečno znanje engleskog može prenijeti razinu profesionalnosti i sposobnosti. Pokazuje da ste posvećeni pružanju visokokvalitetne usluge i da imate vještine za učinkovitu komunikaciju s gostima.
Povjerenje: Loše znanje engleskog može stvoriti negativan dojam i smanjiti povjerenje u vaš posao. S druge strane, korištenje tečnog engleskog može pomoći u izgradnji povjerenja i uspostavi pozitivnog odnosa s potencijalnim gostima.
Jasnoća: Tečno znanje engleskog pomaže osigurati da su vaše poruke jasne i lako razumljive. Ovo je posebno važno prilikom komunikacije važnih detalja, poput iznosa najma, sadržaja i pravila.
Ukupno, korištenje tečnog engleskog je važno prilikom komunikacije s potencijalnim gostima, jer pomaže da se dosegne globalna publika, prenese profesionalnost i sposobnost, izgradi povjerenje i osigura jasnu i učinkovitu komunikaciju.